Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 22 stycznia 2012

Pierwszy tydzień ferii

Yoo.! Dzisiaj mija pierwszy tydzień moich ferii. O dziwo nie śpię codziennie do 14 <oprócz dzisiaj > tylko codziennie chodzę na hale do mojej szkoły grać w nogę , siatę itd. Nawet biegałam z dziewczynami ;) Także moje ferie spędzam aktywnie ;) Praktycznie każdego dnia spotykam się z Klaudią i Natt i chodzimy na spacerki. Od dwóch dni mamy taką banie że jak gdzieś idziemy to wszędzie się ślizgamy, biegamy i tańczymy .25 jedziemy na lodowisko. Miejmy nadzieje że kolejny tydzień będzie również taki fajny ;)


 Bye ;*

9 komentarzy:

  1. jeju ja mam jeszcze miesiąc -.-
    wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny bloog :) -obserwuję ;> u mnie ferie sie niestety już kończą^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka :) mam jeszcze pytanko. Mogłabyś mi powiedzieć jak dajesz sobie radę z włosami? ja mam taki sam skręt jak ty, tylko kompletnie nie umiem się z nimi obchodzić^^ przez to albo cały czas związuję w kitkę, albo prostuję^^ używasz jakichś kosmetyków do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie zaczynam ferie ;)
    takie aktywne spędzanie wolnego czasu na pewno Ci się opłaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączam sie do życzeń SzparSon'a
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. mój e-mail; patti.patusia@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń