Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

poniedziałek, 28 listopada 2011

Andrzejki :)

Siemka :) Przez tamten tydzień w szkole jak zwykle polewa z moimi czubami . Do czwartku żyłam myślą o tej dyskotece :) Podczas szykowania sprzętu mieliśmy taką polewę że masakra. Oczywiście ja i mój kolega rozkręciliśmy całą imprezę tańcem na ławce :D Potem już tańczyli wszyscy i właśnie wtedy zepsuł nam się sprzęt.   Dużo osób się zdenerwowało ale wiele też się z tego śmiało :) W sobotę z kółkiem muzycznym z mojej szkoły pojechaliśmy na konkurs jednak nie zajęłyśmy żadnego miejsca. Ale nami było największe zainteresowanie :) Dobrze się bawiłam ale byłam zdenerwowana że nam się nie udało. 
Do tej piosenki tańczyliśmy na ławce :)
Bye:*

3 komentarze: