Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

sobota, 19 listopada 2011

Zawody i Teatr

Dobry.! Tydzień szkolny był ogólnie spoko. W poniedziałek były zawody w kosza ale niestety naszą drużynę zdyskwalifikowali . We wtorek mieliśmy tylko połowę lekcji bo był jakiś nawet fajny teatrzyk :) W środę normalne lekcje, w czwartek znowu zawody ale między szkolne i piątek już większy luz. Już mam nowy szablon jeszcze tylko nagłówek i blog zostanie odmieniony :) W czwartek mamy Andrzejkową dyskotekę szkolną :) Miejmy nadzieje że będzie fajnie :) Dobra wracam do The Sims 3 Zwierzaki :)
Bye:** 

3 komentarze:

  1. U mnie w szkole też będzie dyskoteka w czwartek xD
    Ja muszę sobie kupić Sims 3 Zwierzaki jestem uzależniona od tej gry <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w tym tygodniu dwie dyskoteki! ale chyba nie chce mi się iść xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju kocham simsy♥
    skomentuj proszę maajson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń