Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

poniedziałek, 10 października 2011

Zły humor .!

Dobry.! Mój humor coś dzisiaj nie dopisuje;/ Od rana jestem jakaś taka zaspana i zacofana. Ogólnie dzisiaj miałam kartkówkę z geografii i sprawdzian z historii. Historia może nie była taka trudna ale gorzej było z geo. W piątek mamy dzień nauczyciela połączony z rocznicą nadania naszej szkole imienia Jana Pawła II. Byle do weekendu.
A teraz kilka obrazków;


bye:*

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę poprawy chumorku ;)
    tatarek-tatarek.blogspot.com ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA (odwdzięczam się :p)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam dzisiaj nie najlepszy humor:/ O czym pisałam na moim blogu:3 Ale życzę ci by na twojej twarzy ponownie zagościł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam tak dzisiaj... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ciągle sprawdziany :)


    Zapraszam do mnie
    http://wakeupsohappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obrazki nie wskazują na zły humor :D

    OdpowiedzUsuń
  7. boże u mnie też dużo sprawdzianów. ;xx
    masz świetny blog. x dd <3
    fajnie piszesz :)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    www.kogut14.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też miałam mieć pk z gegry ale przełożyła nam :D
    Obserwujemy?
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń