Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 7 października 2011

Deszczowy piątek.

Hello!!! Dzisiejszy dzień był deszczowy i brzydki więc postanowiłam że zostanę w domu. Siedziałam na komputerze i oglądnęłam ,,Salę Samobójców". Wieczorem ogarnęłam pokój, zapaliłam świeczki i poczytałam sobie książkę :) W końcu weekend:D Miałam dzisiaj w szkole tańce. Było super:D Ogólnie lekcje były spoko.
A teraz moja książka i świeczki xD ;
Bye:**

7 komentarzy:

  1. jakie ładne zdjęcie !
    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja dobrze widzę? Na zdjęciu jest książka ''Naznaczona'' Ja też to czytam! Ta książka jest super:) Fajny blog. Zaraz dodam się do obserwatorów. Chyba będę tu częściej zaglądać:) Zapraszam na mojego bloga http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/
    Było by mi bardzo miło jeśli byś się dodała do obserwatorów:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, czemu nie. już cię dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. klimatycznie :D pozdrawiam :) obserwujemy? ;)
    www.introvertx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już obserwuję czekam na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naznaczona? ;d Czytałam xd
    Sala samobójców <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Przez przypadek wpadłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Naznaczona to fajna książka ;d Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń