Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

poniedziałek, 24 października 2011

Nauka...

Dobry .! Wpadłam tylko na chwilę ponieważ od godziny kuje geografie. Już mam powoli dość. Jutro wywiadówka myślę że nie jest tak źle. Weekend spędziłam ze znajomymi, w sobotę u Elizki a w niedzielę ogólnie z innymi :) W szkole dalej dużo zadań domowych o wgl.
I jakieś obrazki   ;


                                                                                                                                      http://weheartit.com/
Bye:**

5 komentarzy:

  1. ja tak samo, ale ona nie mieżyła tylko mnie, ona patrzy tak prawie na wszystkich -.-'

    OdpowiedzUsuń
  2. jak masz dobre oceny to źle nie będzie, no i dziękuję;D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia;) Oj tak, wywiadówki... Zawsze się ich bałam nawet kiedy wiedziałam że mam bardzo dobre oceny i o nic mama nie będzie się mnie czepiać, haha.

    OdpowiedzUsuń