Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

czwartek, 20 października 2011

Festiwal nauki:)

Eloo.! Dzisiaj miałam tylko dwie pierwsze lekcje ponieważ pojechaliśmy na Festiwal Nauki :) Gdy dojechaliśmy mieliśmy jeszcze trochę czasu wiec zagraliśmy w "prawda czy wyzwanie" . Polewa była jak zawsze:D Potem te wykłady i razem z kolegą i Nathalie próbowaliśmy powiedzieć w myślach "dłuższe życie każdej pralki to calgon" bez tej melodyjki i wspólnie stwierdziliśmy że się nie da. Po wykładach nie pojechaliśmy do domu tylko postanowiliśmy pochodzić po mieście. Kupiłam sobie lakier którym właśnie zaraz idę malować paznokcie:)
A teraz zdjęcia;

Bye:*

8 komentarzy:

  1. Ok obserwujemy :)

    http://wakeupsohappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog;D dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie i mam nadzieję że się odwdzięczysz;DDD pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Bardzo ładne buciki♥ Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog!
    fajne fotki<3
    obserwuje i licze na rewanż!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia i ogólnie cały blog!;p
    Dodajemy się do obserwatorów?
    http://facking-perfect.blogspot.com/

    Zapraszaam!

    OdpowiedzUsuń
  6. you mentioned about nailpolish,right? waiting for you work..love your hair waves,beautiful
    romwe streetfashion blog,hope you pay a visit :D

    OdpowiedzUsuń