Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

sobota, 12 listopada 2011

Kino :)

Dobry.! Dopiero wstałam i chętnie bym się jeszcze położyła :) Jak wiecie we wtorek miałam szkolną wycieczkę do kina na "Bitwa Warszawska" . Film ogólnie był fajny ale nie wiem z niego wszystkiego bo połowę przegadałam z przyjaciółmi. Po kinie można było zostać w galerii więc ja z dwoma koleżankami zostałam. Odwiedziłyśmy KFC i dużo, dużo sklepów. Potem spotkałyśmy kolegów i razem wróciliśmy. A w nysce była jak zawsze polewa:)
A teraz kilka kwiatowych inspiracji ze stron yhttp://www.loveit.pl;


Bye:*

5 komentarzy:

  1. dzięki ^^
    u cb nic sie nie zmieniło, jak ja tu dawno nie byłam :3
    śliczne inspiracje ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie mi się bardzo podoba ;)

    tatarek-tatarek.blogspot.com
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki ;) takie klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje zapraszam do mnie po dlugiej nie obecności :S

    OdpowiedzUsuń