Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

wtorek, 18 października 2011

Lack of energy...

Dobry.! Przepraszam że tak długo nie pisałam ale szkoła zabiera mi dużo energii i tak po prostu wyszło. Dzień Patrona był naprawdę fajny. Ogólnie w szkole zaczęła się ostra nauka i dużo zadań domowych. Do tego dochodzą kartkówki. I w końcu mamy jesień :) Lubie jak nie pada i widać cudowne kolory liści po których uwielbiam chodzić :) Ale od szkoły się nie uwolnię i staram się jak mogę :)
A teraz kilka obrazków z kwejk.pl  wikary.pl i innych tego typu stron;







Bye:*

2 komentarze:

  1. Ach, no rzeczywiście mamy jesień♥
    Co do nauki. No nie powiem ja z każdym dniem mam coraz to więcej nauki^^. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń