Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Szkoła ...

Hello .! Przepraszam że ostatnio trochę zaniedbuje bloga ale jest szkoła i niedługo koniec semestru a ja chcę jeszcze poprawić kilka ocen :) Nie dzieje się u mnie nic szczególnego oprócz tego że w tygodniu siedzę nad książkami a w weekend spotykam się z przyjaciółmi. Szykujemy też jasełka więc dochodzą próby ponieważ cała moja klasa śpiewa :) Ubraliśmy już nawet klasową choinkę i przystroiliśmy całą klasę. Jutro mikołajki a ja mam dwa powtórzenia i dwie kartkówki wiec zaraz idę z tym walczyć . Już niedługo moje urodziny <3
A teraz piosenka którą ostatnio cały czas słucham ;
Bye ;*

3 komentarze:

  1. Szkoła :/ Jutro na szczęście zawody
    Zapraszam serdecznie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, możesz wpaść do mnie? jest mała misja :) http://maajson.blogspot.com/
    lubię tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń