Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Urodzinki :D

Dziś w końcu moje urodziny :) Udały się w 100% Nie robiłam wprawdzie imprezy ale moi przyjaciele i tak sprawili że ten dzień jest super :) Rano gdy weszłam do szkoły moi koledzy z klasy zaczęli śpiewać ''sto lat'' a za nimi kilka innych osób. Potem po kolei złożyli mi życzenia :)  Dostałam nawet czekoladę . Gdy szłam z moją przyjaciółką przez korytarz na lekcje ona krzyczała '' Dzisiaj urodziny Domci '' i kolejne osoby podchodziły złożyć mi życzenia. Na lekcjach dzisiaj było spoko no może oprócz geografii bo Pan nam zrobił kartkówkę bo strasznie gadaliśmy :) Na przerwach jedliśmy naleśniki zrobione przez mojego kolegę i sałatkę którą przyniosła moja przyjaciółka :d Po lekcjach zostaliśmy 7 lekcje w szkole i wtedy się najwięcej działo ponieważ tak się wygłupialiśmy że N dostała jogurtem po włosach :D Po szkole poszliśmy do sklepu i tam D wiózł mnie wózkiem i chciał zapytać ile trzeba za mnie zapłacić ale ochroniarz się tak dziwnie patrzał i wyszłam z wózka przed kasą :D O prezentach jakie dostałam napisze wam w kolejnej notce. Tego dnia nigdy nie zapomnę . !!! Dziękuje wam :**

Bye :*

5 komentarzy:

  1. Sto lat :)
    A widać że urodzinki spędziłaś na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jak tak to Wszystkiego Najlepszego. Po tym poście można wywnioskować że dzień miałaś niesamowity i z niecierpliwością czekam na następna notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi ciesze się twoim szczęściem ja również czekam na kolejną notkę! ja mam urodziny 21.12 więc tuż tuż! o to mój blog (dopiero od niedawna zaczełam! www.przyjaznradoscszkołasex imoda.blogspot.com Wszystkiego Naj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego. ; )
    Fajny blog ;d
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego Najlepszego :)
    Z okazji zbliżających się Świąt Bożego narodzenia Życzę tobie wszystkiego dobrego wszystkiego czego sobie tylko zapragniesz wesołych Świąt
    mam nadzieje że będziesz wpadać do mnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń