Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

środa, 28 grudnia 2011

I po świętach ;)

Witajcie ;) Już po świętach ;D Moje były rodzinne i smaczne. Codzienne śniadania i wigilijna kolacja sprawiły że przybyło mi trochę na wadze :) Ale i tak kocham święta <3 Pod choinkę dostałam telefon, ubrania i pieniądze.
Sylwester mamy na 100% zaplanowany ale niektóre osoby jednak nie mogą przyjść. Nie mogę się doczekać. A jak wam minęły święta .?
Kilka świątecznych inspiracji ;


Bye :**

3 komentarze:

  1. Ja też się przejadłam :)
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie święta dobrze minęły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też się niestety przejadłam. Przytyłam najmniej 10 kilo, haha :D No to dostałaś fajne prezenty :]
    A na moim blogu mały konkurs...Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń