Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 16 grudnia 2011

Jasełka

Tak wiem znów długo nie pisałam. Ale teraz nie zbyt miałam czas. Jutro są jasełka i konkurs kolęd :) Dzisiaj  byłam u mojej przyjaciółki i tyle się działo że aż muszę opisać :) Ogólnie dzisiaj były problemy z prądem ponieważ jest silny wiatr i co jakiś czas się wyłącza . Siedziałyśmy u niej w skupieniu oglądałyśmy film a tu nagle wyłączyło się wszystko . My oczywiście się bałyśmy wstać z kanapy bo nie wiadomo co się czai w pokoju :) Potem jak zwykle się wygłupiałyśmy :d Tego dnia na pewno nie zapomnę. W poniedziałek w końcu moje urodziny :)  Potem święta na które już się powoli przygotowuje :)
Kilka świątecznych inspiracji ze strony http://www.loveit.pl ;




Bye ;*

4 komentarze:

  1. Święta :)
    Świetne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie przygotowania do świąt idą pełną parą - dziś dzień ubierania choinki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracje rewelacja ;) Zapraszam do mnie http://pepsi-nacpana-marzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń