Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 15 kwietnia 2011

,,Z nudów"

Witajcie:d
Z nudów dodam wam parę opisów na gg :d 
Wesołych, smutnych, śmiesznych i tego typu:d
Tańcz kiedy w rękach masz świat <33 



Lepiej być fatalną wersja samego siebie niż doskonałą kopią kogoś innego.


- Mam do wyboru dwóch mężczyzn. Jeden to zero a drugi to nr. 1. - Więc w czym problem? - Zero zawsze jest przed jedynką...


fizyka? matematyka? bzdury. naucz mnie wzoru na szczęście.


Bywają takie dni, kiedy uśmiecham się nawet do ściany :)


Któregoś dnia przyjdziesz i powiesz, że się zmieniłam. Ja tylko wybuchnę śmiechem i odpowiem, że po prostu nie jestem już Twoja.


A najważniejsze to żeby we
wszystkim widzieć pozytywne strony ; ))



' Jeżeli się do Ciebie uśmiechnę, to przytulisz mnie - tak mocno.?
' Dla świata możesz być nikim, dla kogoś całym światem..
.



` Truskawkowa pełnia szczęścia z czekoladowym posmakiem radości. .` < 3


`I jak mała dziewczynka uczepiła się marzeń.`
Polecam strone http://opisy.tja.pl/?url=anglojezyczne


Na razie to wszystko:D

2 komentarze:

  1. Podoba m sie :
    Bywają takie dni, kiedy uśmiecham się nawet do ściany :)
    Lepiej być fatalną wersja samego siebie niż doskonałą kopią kogoś innego.
    Ten drugi tyczy sie sama wiesz kogo .P.G !! :**

    OdpowiedzUsuń