Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

środa, 21 marca 2012

Powrót

Wracam do was .! Wiem że mnie długo nie było ale musiałam zrobić sobie przerwę. Na szczęście wracam do was z mnóstwem nowych pomysłów :d 

Dzisiaj pierwszy dzień WIOSNY :) W końcu jest ciepło . Miałam naprawdę dość tej zimy. Z tej okazji w naszej szkole odbyło się kilka konkursów. Na początek prezentowaliśmy plakaty jakie zrobiła każda klasa. Potem pytania i występ modelek. My przebraliśmy chłopaków z naszej klasy. Wyglądali nieziemsko i jak tylko będę miała zdjęcia dodam. Na szczęście możemy już schować zimowe ciuchy głęboko do szafy :D Miejmy tylko nadzieje że taka pogoda jak teraz długo się utrzyma.


inspiracje ze strony http://www.loveit.pl/
Bye ;*

5 komentarzy: