Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 18 września 2011

Jesień ...

Witajcie:) Zaczyna się jesień . Deszcz, wiatr i zimno na dworze. Nie lubię takiej pogody;/ Ogólnie w szkole jest spoko a we wtorek jedziemy na wycieczkę :) Piątek i sobotę przesiedziałam z moimi wariatami tylko dzisiaj siedzę w domu bo męczy mnie przeziębienie ;/ W tygodniu mamy dużo nauki więc raczej nie mam czasu na wychodzenie tylko zakuwam ... A teraz wracam do oglądania filmu ,,Ostatnia piosenka"

Bye:**

5 komentarzy:

  1. napisz na ankyl@onet.pl - jeszcze pare mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicole.<3 kocham tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień <3 też zamierzam zrobić posta o jesieni, szczególnie dlatego, że się urodziłam jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Lubię tę piosenkę. Obserwuję, i zapraszam cię do obserwowania mojego też muzycznego bloga :)

    OdpowiedzUsuń