Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 11 września 2011

Smile:)

Hello :) Tydzień w szkole był po prostu cudny:) Mam naprawdę super klasę i fajnych nauczycieli. A w piątek mieliśmy ognisko:) Wczoraj natomiast byłam na ślubie mojej kuzynki. Wytańczyłam i się i wybawiłam tak że dzisiaj nie mam siły. No ale i tak wyszłam do mojej Mani<33 I stało się to na co tak długo czekałyśmy. Cieszę się razem z nią. Jak tylko dostanę zdjęcia ze ślubu na pewno wstawię. A teraz obrazki które poprawiły mi humor:)

A i przepraszam że tak długo nie pisałam:)
Bye Bye:*

7 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia . Blog tak samo zapraszam do mnie optymist-blog.blogspot.com

    Obserwuje z konta Asioo .

    OdpowiedzUsuń
  2. No przynajmniej u tobie jest fajnie w szkole;) hmm może do szkoły to ja jestem troszkę zastara

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TEż długo nie piszę, niestety problem z netam :-(

    OdpowiedzUsuń