Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

czwartek, 1 września 2011

To już koniec...

Hello. I po wakacjach... Jutro rozpoczęcie roku szkolnego. Te wakacje na pewno zostaną długo w mojej pamięci. No ale cóż czas na szkołę.! Nie powiem żebym była zachwycona ale kształcić się trzeba :D W te wakacje dużo się wydarzyło i dużo się zmieniło. Stęskniłam się za moimi wariatami i doceniam to jakimi są przyjaciółmi. Zawsze mogę na nich liczyć i zawsze mi pomogą. I ja też staram się jak mogę. Za wszystko wam dziękuje:*
A teraz kilka wakacyjnych zdjęć;


Bye:**

2 komentarze:

  1. Niestety to prawda :( Koniec wakacji...
    Zapraszam na tatarek-tatarek.blogspot.com
    + obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjecie :D.
    dziekuje za kom. i licze na obserwacje < 3

    klemcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń