Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 19 czerwca 2011

Dzień pełen wrażeń

Witajcie!!! Ten dzień przejdzie do historii:D Z Ajchelem, Bombą i Filipem<haha wiem jak się nazywa> Była taka polewa że aż się nie da opisać:D Wgl to byliśmy na festynie:d Krzysiek szkoda że nie przyjechałeś:( Ale daliśmy rade:D Z Mania kupiłyśmy sobie cappuccino i od razu poprawił się nam humor :D Oczywiście Ajchel musiał nas po wkurzać ale on zawsze musi coś zrobić:D Ale było super:D Tego dnia na pewno nie zapomnę :D I potańczyliśmy sobie nawet hehe:d A i na loterii wygrałam taką ładną ramkę:D Jutro do szkoły aż chce mi się iść bo i tak nie ma lekcji :D A więc do jutra:D
Pozdrawiam:**

8 komentarzy:

  1. No fajnie było ale przed nami jeszcze Teatry uliczne !! <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu szkoda??
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no wiesz Krzysiek znaczy Anonimowy bo była fajna zabawa i Domi chciała ciebie bardziej poznać ;)
    Nie trzeba dziękować lubię pomagać ludzią <33

    OdpowiedzUsuń
  5. A za co ja mam Ci dziękować??

    OdpowiedzUsuń