Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

wtorek, 28 czerwca 2011

Kosz:d

Dzisiaj o 11.50 Mania u mnie:D Posiedziałyśmy zjadłam śniadanie, posprzątałam i poszłyśmy na kosza:D Spotkałyśmy tam Kamila ale on oczywiście znów zmienił zdanie i przyjdzie do nas jutro rano:D Jak Mania pojechała niespodziewanie wpadła moja ciocia z Niemiec której prawie nie znam:D Po jej odjeździe poszłam się opalać ale niewiele mnie złapało ale za to spiekłam sobie ramiona na koszu:D Jutro z Lolą idziemy na pizze do starej piekarni:) Będzie polewka:*
Pozdrawiam :*<33

2 komentarze:

  1. Albo na lody do twojej babci :) bo nie chce mi sie iść do Głuszycy <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania ma rację lepiej iść na lody ,bo w taki upał to jest najlepsze rozwiązanie:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń