Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

środa, 1 czerwca 2011

Dzień Dziecka

Witajcie!!! Dzisiaj w szkole było po prostu super:D Na początek ,,Mam Talent" Potem biegi orientacyjne a na koniec ognisko:d Jak szliśmy wyznaczona trasą chłopaki mnie fest wkurzali ale cóż jak zwykle musiałam przeżyć:d Ogólnie było super polewka a szczególnie na ognisku:d Z Lolą nawijałyśmy z Ajchelem potem oczywiście mnie wkurzył:d Na prawie koniec ogniska Burmistrz miasta z góry rzucał cukierki a cała szkoła się aż pokładała żeby złapać:D oczywiście ja dostałam w głowę kilka razy ale da się przeżyć:d Moi drodzy wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka !!! Bo w końcu każdy z nas jest jeszcze dzieckiem  :**
Pozdrawiam:*<33
  

2 komentarze: