Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

wtorek, 31 maja 2011

Nadszedł czas na lato

Witajcie ! W końcu zaczynam czuć że jest lato:D Dzisiaj w szkole polewka i w sumie spoko lekcje:d Jutro dzień dziecka nareszcie wyluzujemy:d Na początek Mam Talent potem wyznaczone ścieżki i na koniec OGNICHO:D
Miejmy nadzieje że będzie fajnie:d Już niedługo wakacje xD Na cóż a tak wracając do szkoły to ogólnie był fajny dzień i polewny hehe a szczególnie z Natą i moim świetnym śpiewem:d Oj pozytywniee:d
Pozdrooo






Któregoś dnia przyjdziesz i powiesz, że się zmieniłam. Ja tylko wybuchnę śmiechem i odpowiem, że po prostu nie jestem już Twoja.


pomieszana marzycielka, która ma odwagę Cię uwielbiać...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz