Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 27 maja 2011

:D

Dzisiaj w szkole było spoko:d Nie ma to jak chłopaki z naszej klasy:d Po szkole z Manią na zakupy było super i kupiłam śliczny pierścionek <jutro dodam zdj> Ogólnie polewka i fajny dzień:D
W szkole chłopaki oczywiście nawet plecaków nie raczyli wziąć :d Ale dzięki nim mieliśmy tylko 3 lekcje a resztę to takie wolne albo jakieś spokojne:d na szczęście bo dzisiaj kompletnie nie miałam głowy do nauki:d W sumie jak codziennie :p Ale na poprawach się postarałam i miejmy nadzieje że zaliczyłam :D Wyobraźcie sobie że zbliżają się wakacje:D Jakie macie plany??
Dobranoc:*


Gdy upadniesz powstań, gdy przyjdziesz do mnie proszę zostań...:*


Weź muzykę za rękę i idź z nią na spacer <33
Znalazłam to zdjęcie w necie i strasznie mi się spodobało<3

2 komentarze:

  1. Chuda mój naszyjnik , Pamiętasz wczoraj <?.
    To on !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :D Haha nie skapnęłam się:D

    OdpowiedzUsuń