Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

poniedziałek, 30 maja 2011

Wciąż ciepło

Witajcie !!! Dzisiaj w szkole ogólnie zamułka ale na polskim był wyjątek i meeega bania z Natą:D:D Bo nie ma to jak moje przekręcanie słów:d Reszta to jakieś takie smutne były w końcu każdy ma swoje gorsze dni nie?:D
Po szkole z Nat poszłyśmy na wesołe i cóż powspominałyśmy trochę i tego typu sprawy:d Do domu wróciłam o 15.30 odrobiłam lekcję i poszłam na dwór opalać się i czytać ,,Akademie wampirów" świetna książka serdecznie polecam :d Wracam do muzyki :D Buziaki:**
Pozdrooo<33

Poznajemy tysiące ludzi i nikt nas nie wzrusza. Aż w końcu pojawia się ta jedyna osoba. I odmienia nasze życie. Bezpowrotnie.! <3

1 komentarz: