Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 6 maja 2011

Jednak nie ma to jak historia:D

Witam !!!
Dzisiaj rano miałam tak jakoś zamułe i w sumie długo ona trwała ale cóż każdy ma swoje ciche dni nie??:d
Potem na lekcjach zaczęło być coraz śmieszniej i humorek powoli wracał;d
Jednak nie ma to jak historia i moja głowa która przez przypadek nie mogła się wydostać:d
Haha :D
Dzisiaj była świetna pogoda więc po sql poszłam do Elizki, Oli, Kamili, Nikoli, Karola i Olsenów:d
Oj działo się:**
Jutro moja Mania u mnie:D <33 
Słonce apeluje o komentarze:*
Pozdrawiamm:**
 TYMBARK NA DZIŚ: Raczej miło i sympatycznie :D

3 komentarze:

  1. Przepraszam ze tak nie pisałam ale nie ze dużo na tym kompie siedzę no wiesz tylko robię wpis sprawdzam wadom i dwór

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie mam już 957677 hehe jeszcze trochę mi zostało ty wiesz o co kaman :)

    OdpowiedzUsuń
  3. yhyhyhy .
    taa , z kamilą . :D
    ze mną . < 33

    fajny bloOg . ; *

    OdpowiedzUsuń