Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

sobota, 28 maja 2011

Sprzątanko

Witajcie:D Dzisiaj wzięło mnie na porządki więc wysprzątałam cały pokój w końcu :d Nie dodam zdjęć pierścionka ponieważ gdzieś przesiałam kabel USB ale jak go tylko znajdę od razu zdjęcia się pojawią:D
Ogólnie strasznie się dzisiaj czułam nie wiem dlaczego ... Miejmy nadzieję że nie będę chora bo nie mogę w środę ,,Mam Talent" :d Ale cóż jak zwykle z Manią damy radę:*
Pozdrawiam:**


Tylko przykryj mnie szeptem na koniec dnia ; **

4 komentarze:

  1. Ja nie wiem czy będziemy występować nawet nie mamy piosenki a zanim ja poćwiczymy i wybierzemy to ... łuuu chu chu .. Musimy to obgadać

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa.... Buziaki <3 XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje ;3
    okey obserwuje ;DD
    {obs.wszystkie blogi prywatnie}

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje i będę tutaj często bywać ;**

    OdpowiedzUsuń