Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

sobota, 21 maja 2011

Uff

Witajcie:d Jak wiecie dzisiaj miał byc koniec świata... A ja w to uwierzyłam i tak się bałam że szook:d
Na szczęście wszystko dobre sie skończyło :d Dzięki Pati bywało lepiej ale i tak się bałam;d
Dzisiaj byłam z naszymi chłopakami z klasy i z dwoma z 2 klasy:d Była polewka na maxsa:d Szkoda tylko że byłam jedną dziewczyną:d  Ale cóż :d W poniedziałek baaaseen :d Oj tam czas a odstresowanie się i wrzucenie na luuuzz :D Pozdrawiam:**




Cytat wymyślony przeze mnie: 
Każdy ma swój cel,
i nawet kiedy jest już blisko, 
zawsze pojawia się ktoś taki,
ktoś kto psuje wszystko...


Everyone has a purpose, 
and even when he is near,
 there is always someone,
 someone who spoils everything ...

3 komentarze: