Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 8 maja 2011

Efekt nudów:d

A teraz opis dnia:d Dzisiaj wstałam o 11.00 i tak mi się nudziło że zaczęłam robić zdjęcia moich kapsli po tymbarkach <zdjęcia poniżej> 
Potem żeby mieć spokój odrobiłam lekcje:d Zjadłam obiadek pooglądałam coś i poszłam do kościoła na 17.00 :d
Po kościele do sklepu i do domku:) Odkąd wróciłam siedzę na kompie :d I to na razie tyle:d
Pozdroooooo:**



6 komentarzy:

  1. Tymbark zakochaj sie w zieleni :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mój sie wkręcił :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka kolekcja aż mi zielono :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe jutro będzie juz wiecej:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie więcej i więcej aż Ci na chacie sie nie pomieszcza ;-)

    OdpowiedzUsuń