Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 20 maja 2011

Mokroo:d

Witacie:D Dzisiaj w szkole było super:d Polewka i odwołali nam ostatnią lekcję <zaciesz> :D:D
Po szkole poszliśmy naszą klasową ekipą na kort :d Na początku było spokojnie potem zaczeło się wielkie lanie wodą :D Haha dobrze że miałam fona i nie można było mnie ochlapać:d Po sql przyszłam do domu i tak do teraz zamulam;d Zastanawiam się nad jutrzejszym dniem... A w poniedziałek jedziemy na basen:d Bedzie super:D
Pozdroo:**<33
nie żyję w rzeczywistości, bo nadal mam nadzieję, że to wszystko da się cofnąć o te parę miesięcy... <\3
I live in reality, because I still have hope that everything can be undone by those few months ...</3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz