Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 8 maja 2011

Dla odmiany

Witajcie :D
Oczywiście będzie dzisiaj wpis o tym co robiłam ale teraz dla odmiany chciałam wam pokazać co nosze w kosmetyczce do szkoły:d
 1. Eyeliner,,Hengfang" nie wiem ile kosztuje bo dostałam go od Naty:d
 2. Błyszczyk ,,Hollywood" kupiłam w Niemczech za 5euro ale widziałam takie w Polsce za niską cenę:D
 3. Pilniczki ,,Avon" 12zł
 4.Kredka ,,Vollare" za 9.50zł
 5.Tusz do rzęs Supershock zodiak ,,Avon" za 24.50zł
 6.Tusz do rzęs 4 w 1 ,,Hugo Boss" 30zł


Dochodzi do tego jeszcze podkład ale nie ma go na zdjęciu:D
Do szkoły używam tylko podkład i tusz ale zawsze mam przy sobie te inne kosmetyki na wszelki wypadek:D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz