Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

czwartek, 9 czerwca 2011

Polewka:D

Witajcie!!! Dzisiaj w szkole było wręcz super:D Tak się martwiłyśmy czy będzie dobrze a okazało się polewnie:d Na lekcjach jakieś śpiewy śmiesznymi głosami wzrok wszystkich w klasie i śmiech:d Oczywiście mieliśmy lekcje łączone z 1c:d Potem jeszcze poprawy i wibracje mojego telefonu na całą klasę hehe:d Po szkole jak się położyłam na chwile tak spałam do 18.00:d Potem się uczyłam z niemieckiego i matmy:D  Jutro ostatni dzień nauki:d Nie mogę się doczekać wakacji będzie super:d 
Pozdrawiam:**

Nie nażekaj że masz pod górę.......skoro zmierzasz na szczyt!
... Jestem szczęśliwa gdy spełniam swoje marzenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz