Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 29 lipca 2011

Bańki :)

Heloo! Drugi miesiąc wakacji zaplanowany:) Dzisiaj byłam z Elizz, Olą i Nikoll. W sklepie dorwałyśmy bańki. Najpierw chodziłam i wszędzie je puszczałam a jak spotkaliśmy kolegów to powiedzieli że w końcu znalazłam dla siebie zabawkę:) Potem wpadłam na pomysł żeby pójść do lasu <bo tam mniej wieje> i porobić z nimi zdjęcia:) Efekt możecie zobaczyć poniżej:D
Z moją Mychą:**



Bay:*

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :D

    świetny blog, piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. Bardzo się cieszę, że właśnie natknęłam się na tego bloga. Będę cię bardzo często odwiedzać, bo strasznie mi się tu podoba. :D:D Ja także założyłam bloga. Jest to młody blog, dopiero uczę się pisać tak, żeby było ciekawie i kreatywnie. Twój blog już to ma. Była bym bardzo wdzięczna gdybyś się dodała, do grona moich obserwujących. Jak już wcześniej wspomniałam, nie mam ich wielu, dlatego każdy się liczy. Z góry dziękuję. Serdecznie zapraszam na :

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    Pozdrawiam <333 ♥

    Ps. Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swojej nowej notatce, ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki ;]
    Dziękuję za odwiedzinki :D
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne fotki mycha :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki:*

    OdpowiedzUsuń