Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 3 lipca 2011

Namiot:D

Witajcie! Wczoraj w namiocie u Elizz po raz kolejny :d Poszłam do nich o 22.00 . Potem fotki, rozmowy o różnych rzeczach:D Około 1.00 zaczęło się dziać bo oczywiście coś bądź ktoś nas straszył. Na zewnątrz coś spadło albo miałyśmy wrażenie że namiot się sam otwiera:d Nie spałyśmy do 6.00 ale potem wymiękłam :d Pospałyśmy do 12.00 i wróciłam do domciu:D Szczerze mówiąc jestem wykończona ale było warto. Zrobiłyśmy pełno zdjęć ale aparatem Nikoli dlatego dodam je jak tylko mi wyśle:D
Pozdrawiam:**

 Zdjęcie robione kilka dni temu:)

6 komentarzy:

  1. nie było wam zimno pod tym namiotem i nie padało ?. XDD
    śliczne zdjęcie ;**
    do skrzyni XDD pewnie nie wiesz gdzie to jest ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. wow *o* ja bym poszła do domu,a raczej uciekła ;PP
    a gdzie sie rozbiłyście ?. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha no to miałyście niezłą zabawę. Ja też kiedyś poszłam pod namiot z koleżankami, ale o 4:00 nad ranem musialyśmy wracać do domu bo miałyśmy wszystko mokre od deszczu. Koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba też się wybiorę pod namiot ;)
    zapaszam http://maajson.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obserwuję, a ty obserwujesz mój? :P
    http://maajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń