Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

piątek, 15 lipca 2011

.!

Heloo!! Przepraszam że was ostatnio zaniedbuje ale wiecie jak to jest wakacje i po prostu nie chce mi się siedzieć na komputerze. Ale obiecuje poprawę:) Dzisiaj z Sandż miałyśmy pojechać do kina na Harry Pottera ale za późno się wybrałyśmy i nie oglądnęłyśmy ;d Tylko połaziłyśmy po mieście, coś zjadłyśmy i do domciu:D 


 Kiedyś z namiotu;d

 Kwiatki:D
A to zapiekanka którą dzisiaj jadłam. Przepraszam za jej wygląd ale w końcu wiozłam ją do domu w torbie. Niby była zapakowana ale jak widać i tak się rozwaliła:D


+ =
Z balonikiem w ręce i z lizakiem w ustach powiedziała, że jest dorosła.
Rób to co kochasz, aby robić to jak najlepiej !!

bye;**

3 komentarze:

  1. mm . < 3
    Fajnie . ^^

    Ja niedługo jadę na potera .< 3
    Ej . Ale zapiekanką to mogłabyś się podzielić .! ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie z namiotu śliczne;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne jak zapiekanka wygląda! Ważne, że smakowała ;pp


    http://xclosertotheedgex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń