Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

środa, 13 lipca 2011

One Lovely Blog Awards .!

 One Lovely Blog Awards!

7 rzeczy o mnie:
1. Uwielbiam śpiew to moje życie.
2. Lubie książki o wampirach.
3. Kocham Bloggera.!
4. Bardzo przywiązuje się do ludzi <moich przyjaciół>.
5. Jestem sobą.!
6. Jestem uzależniona od pisania sms-ów ;)
7. Bardzo chciałabym nauczyć się grać na gitarze:)
Otrzymałam od   za co bardzo dziękuje:)



Na One Lovely Blog Award :

-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.    
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu-Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)



Nominacje ;
1. aleks-emmm
2.maajson
3.officalblogpoppy
4.nikolla15
5.everything-for-fashion
6.officialblogveralie
7.woman-revolution
8.moiwspanialiprzyjaciele
9.lovciamy
10.zyciepewnegonastolatka
11. mojezycieeliza
12.green-yellow-red
13.mojeznajomosc
14.hilda-fashion
Dodaje 14 ponieważ reszta blogów była już nominowana:)
Gratuluje !!!

4 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za nominację kochana;*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o co chodzi z tymi nominacjami? ;>

    u mnie news
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje innym ! :PP możesz mi powiedzieć o co z nimi chodzi ? :P

    OdpowiedzUsuń