Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

czwartek, 7 lipca 2011

Słoneczko ☼

Witajcie!!! Słoneczko powróciło ☼!!! W końcu bo już miałam dość tego deszczu. Wczoraj poszłam się poopalać na podwórko. Dzisiaj za to poszłam na dwór do znajomych. W sumie nie robiliśmy nic takiego bo połowę dnia graliśmy w biznes a potem to tylko spacerek na plac zabaw i do domciu:) Postanowiłam sobie że od jutra zacznę wcześniej wstawać i nie będę tracić dnia śpiąc do 12.00 ! Ciekawe czy uda mi się wytrwać w tym postanowieniu:)


 Zdjęcie robione w dzień zakończenia roku u Mani<3

A to robione 2 dni temu w namiocie:D
                                                                    Pozdrawiam:**

5 komentarzy:

  1. U mnie deszcz... wczoraj było słońce ale dzisiaj już brzydko... ;/
    zapraszam http://maajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki kocie <33
    slicznie wygladasz na tym ostatnim zdj. pasuje ci taka opaska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyglądasz, a zwłaszcza na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny blog <3
    zapraszam do mnie + obserwuje i licze na to samo u mnie :)
    aleks-emmm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń