Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 31 lipca 2011

Wynik nudów;)

Heloo.! O dzisiejszej pogodzie nawet się nie wypowiadam . Jest okropnie zimno.!! No i w wyniku niedzielnej nudy zrobiłam galaretkę którą teraz wcinam:P Dzisiaj ogólnie strasznie się nudzę . Rano pograłam w The Sims 3 potem poszłam na chwilę posiedzieć do sąsiadki a teraz znowu siedzę na komputerze. Słonko powróć .!
A teraz zdjęcia mojej galaretki;




 A to prezent z Pobierowa od mojej sąsiadki:)






  Bye:*

2 komentarze:

  1. U mnie pogada tez beznadziejna ;/
    Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :)
    http://my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest na odwrót, bardzo ciepło i pogodnie!
    W ogóle b.fajny blog.
    Zaprasam do mnie ;)
    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń