Witam!

Witajcie! Mój blog jest przede wszystkim o mnie i moich pasjach oraz o moich przyjaźniach :d Mam nadzieje że wam się spodoba.

niedziela, 10 lipca 2011

Zakupy :)

Witajcie!!! Wczoraj wybrałam się z Sandż na zakupy:) Kupiłam niestety tylko trzy rzeczy ponieważ nic więcej nie znalazłam i zabrakło czasu:) Ogólnie było fajnie nagadałyśmy się i było polewnie. Wróciłam koło 22.00 dlatego wczoraj nie dodałam posta. A teraz zdjęcie rzeczy które kupiłam;

Krótkie spodenki- cubus
Buty na koturnie- CCC
Książka- Tesco :)
Chciałam wam polecić książkę ,,Naznaczona".
Zoey Montgomery to zwyczajna szesnastolatka, która dzieli życie między szkolną monotonię a rodzinną niesielankę. Pewnego dnia wszystko się zmienia. Zoey zostaje Naznaczona i przyłącza się do grona adeptów szkoły Domu Nocy. Tylko tam jej ciało może przejść niezbędną Przemianę, by mogła stać się dorosłym wampirem. Dziewczyna próbuje odnaleźć się w nowym, fascynującym świecie.  Otoczona wrogami i sprzymierzeńcami pragnie wykorzystać swe wyjątkowe predyspozycje, by zgłębić tajemnice Domu Nocy. Ku jej zaskoczeniu niezwykle pomocny okazuje się Erik, jeden z najbardziej atrakcyjnych i utalentowanych wampirów w szkole.

Pozdrawiam:**

5 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie części z tej sagi. :)
    Buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: http://www.my-life-is-magic.blogspot.com/ GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie, że odzyskałaś hasło (zostałam powiadomiona z `tajemnych źródeł`) :D

    Dodałam do obserwowanych i mam nadzieję, że ty również to zrobisz, o ile jeszcze nie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ymm...możesz dać mi blog elizy? xd Bo ten chyba jest ` Domci` tak?

    OdpowiedzUsuń